Maxxis M8060 Trepador
Για όσους από εσας περιμένουν τις εντυπώσεις μου για τα εν λόγω ελαστικά, ένα έχω να πω: Βάλτε τα!
Στα 23psi, μπήκα στο βούρκο με την λάσπη, χωρίς μπλοκέ και το όχημα, απλά κολυμπούσε! Λιγο-λίγο, σιγά-σιγά, αλλά πάντα προχωρούσε! Και ξέρετε, λάσπη από 'κείνη την ωραία, την αργιλώδη, που πατάς και βουλιάζεις.
Στο χώμα είναι απλά καταπληκτικά, δεν χρειάζεται να ανησυχεί κανείς, για το τί παταει. Στα χαλαρά χώματα (όσα μπορεί να βρει κανείς στη Θάσο τέτοια εποχή), φαίνεται να σκαλώνουν με ευκολία. Σε ανηφορικούς πετρόδρομους, κανένα στοιχείο πατιναρίσματος, ακόμα και χωρίς τετρακίνηση, στο 2x4.
Στην άσφαλτο τώρα, είναι εμφανές πως η γόμα δεν είναι η πλέον κατάλληλη, αλλά μέχρι τα 80-90 στις στροφές, την παλεόυν. Να σημειωθεί επίσης, ότι ο μόνος θόρυβος που κάνουν, είναι όταν το αυτοκίνητο στρίβει, ακούγεται ένας αχός, που αυξάνει με το στρίψιμο (τακουνάκια γαρ). Στο βρεγμένο γλιστράνε λιγάκι, αλλά και πάλι μόνο σε πολλά χιλιόμετρα και με δεδομένο το ψήλωμα του οχήματος.
Φρεναρισμα: Η γιαγιά που μου πετάχτηκε απρόσεκτα στο σούπερ μάρκετ, ζει ακόμα.
Μη ξεχάσω να αναφερθώ στην άνεση της βόλτας, αυτό βέβαια ίσως να οφείλεται απλά στο γεγονός ότι είναι καινούρια ή στο ικανό προφίλ που προσφέρει η διάσταση των 30x9.5x15.
Όσον αφορά στην οικονομία καυσίμου, ακόμη δεν έχω στοιχεία. Αν η γόμα τους αποδειχθεί ότι αντέχει και στο χρόνο (ή στα χιλιόμετρα, όπως θέλετε πέστε το), τότε το εν λόγω ελαστικό θα αποτελεί την ιδανική επιλογή του τύπου που αρέσκεται στο χώμα, στη λάσπη, στο χιόνι, στα πετρωτά, στην άμμο, αλλά θέλει ταυτόχρονα να περπατάει αξιοπρεπώς στην άσφαλτο, διότι δεν μπορεί να αποχωριστεί το αγαπημένο του τετρακίνητο.