Home arrow NewsBlog

Τα νεώτερα νέα μας...

(Πάρτε hi-lift!)

WILD TERRAIN 2009 - ΚΑΒΑΛΑ

WILD TERRAIN 2009 ΣΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ.

Στα πρώτυπα των πιό σκληρών 4χ4 αγώνων, διοργανώνεται και στην Καβάλα το wild terrain 2009.






Για τη διεξαγωγή του αγώνος, το πρόγραμμα διαμορφώνεται ως εξής:

13/02/2009 Παρασκευή.
α) Προσέλευση 16:00 και τακτοποίηση στον χώρο που θα μας φιλοξενήσει το Ξενοδοχείο Γιάννης στη Λυδία . 
β) Τεχνικός έλεγχος στο parking του ξενοδοχείου Γιάννης στη Λυδία από 16:00 έως 20:30 , θα ακολουθήσει αναλυτική ενημέρωση των αγωνιζόμενων από 21:00 έως 21:30. 
Βράδυ ελεύθερο.


14/02/2009 Σάββατο.
Αναχώρηση στις 8:00 για την πρώτη ειδική . Οι αγωνιζόμενοι θα χωριστούν σε δύο ομάδες η Α’ ομάδα θα κατευθυνθεί στην 1η ειδική διαδρομή και η Β’ ομάδα θα κατευθυνθεί στην 2η .Θα ξεκινήσουν ταυτόχρονα και θα εξελίσσονται παράλληλα . Στην συνέχεια θα ακολουθήσουμε την ίδια λογική για τις ειδικές 3α, 4α, 5α, και 6α, στόχος μας είναι το αγωνιστικό μέρος να ολοκληρωθεί στις 18:00 . 
Το βράδυ στις 21:30 θα υπάρχει βραδιά με πολύ ψητό και μουσική , μια προσφορά του συλλόγου μας για τους αγωνιζόμενους.


15/02/2009 Κυριακή.
Αναχώρηση στις 08:00 για τις ειδικές της ημέρας οι οποίες θα είναι δύο . 
Απονομές στις 14:00 με 15:00 στον χώρο του Ξενοδοχείου.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ

Ορισμός :
Το CLUB 4X4 KAVALA διοργανώνει παιδιά επάθλου με την ονομασία “Wild terrain 09” , To Σαββατοκύριακο 13,14&15 Φεβρουαρίου 2009 στην περιοχή της Καβάλας. 

Οργανωτική επιτροπή :
Πρόεδρος : ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ 
Αγωνοδίκης : ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΛΕΚΟΣ 
Αλυτάρχης : ΜΗΛΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 
Τεχν. Έφορος : ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ ΑΛΕΚΟΣ 
Γραμματέας :ΚΑΛΑΙΝΤΖΙΔΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ 
Ιατρός αγώνα :ΚΑΝΤΑΣ ΜΑΡΙΟΣ 

Περιγραφή :
Η “Wild terrain 09”, είναι μια παιδιά στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν έως 25 αυτοκίνητα. Η διαδρομή που θα κινηθούν τα αυτοκίνητα θα είναι εξαιρετικά σκληρή και θα πρέπει τόσο τα οχήματα όσο και οι συμμετέχοντες να είναι προετοιμασμένοι για πολύ αντίξοες οδηγικές συνθήκες. Στην ουσία αυτό που αξιολογείται δεν είναι τόσο η ταχύτητα του αυτοκινήτου αλλά η αποτελεσματικότερη επιλογή πατήματος και χρήσης εργαλείων , ο χειρισμός του οχήματος για την καλύτερη κάλυψη της απόστασης που χρονομετρείται καθώς και η χρήση εξωτερικής βοήθειας από την οργάνωση. Στην παιδιά συμμετέχουν ανεξάρτητα (μονά) αυτοκίνητα με διμελές πλήρωμα (οδηγός-συνοδηγός). 

Συμμετέχοντες –Δεκτά αυτοκίνητα :
Ο μέγιστος αριθμός αυτοκίνητων που θα γίνουν δεκτά από την οργάνωση είναι 25. 
Στην παιδιά γίνονται δεκτά αυτοκίνητα που έχουν επίσημη άδεια κυκλοφορίας, ασφάλιση, κίνηση στους 4 τροχούς μόνιμη ή κατ' επιλογήν, μέγιστου επιτρεπόμενου βάρους 3,5 τόνων. Όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να πληρούν τους κατωτέρω κανονισμούς ασφαλείας: 
Α)Είτε αυτοκίνητα κλειστού είτε ανοιχτού τύπου (με υφασμάτινη οροφή) είναι υποχρεωτικό το roll bar ή το roll cage. 
Β) Να έχουν τουλάχιστον δύο εγκεκριμένες ζώνες ασφαλείας τριών ή περισσοτέρων σημείων για τον οδηγό και τον συνοδηγό. 
Γ) Να είναι εφοδιασμένα με έναν ή περισσότερους πυροσβεστήρες, με πυροσβεστικό υλικό ΑFFF ή σκόνη, συνολικής χωρητικότητας τουλάχιστον δύο κιλών. Ο πυροσβεστήρας πρέπει να είναι στερεωμένος ασφαλώς και σε προσιτό σημείο από τουλάχιστον ένα μέλος του πληρώματος δεμένο στη θέση του με τη ζώνη ασφαλείας. 
Δ) Να διαθέτουν ένα κουτί πρώτων βοηθειών, όπως ορίζει ο ΚΟΚ. 
Ε) Να είναι εξοπλισμένα με τουλάχιστον έναν εργάτη, ηλεκτρικά ή υδραυλικά ενεργοποιούμενο και να διαθέτουν πλήρη τεχνικό εξοπλισμό recovery. 
Απαγορεύονται τα αγροτικά ελαστικά τύπου V με δείκτη ταχύτητας κάτω από 80χλμ. 
Είναι υποχρεωτική η χρήση κράνους και ζωνών ασφαλείας για τον οδηγό και τον συνοδηγό κάθε οχήματος. 
Κατά την διαδικασία χρήσης εργάτη είναι υποχρεωτική η χρήση κουβέρτας-πατάκι, εκτός αν ο εργάτης είναι εφοδιασμένος με σχοινί πλάσμα. 
Όσοι δηλώσουν συμμετοχή θα τεθούν σε λίστα προτεραιότητας μιας και ο μέγιστος αριθμός πληρωμάτων είναι 25 . Η τελική επιλογή των συμμετεχόντων θα γίνει με βάση την προηγούμενη εμπειρία τους και τις δυνατότητες των οχημάτων . 

Κατηγορίες:
Για την παιδιά “Wild terrain 09” θα ισχύσει μία κατηγορία : 
Open για οχήματα με ελεύθερες μετατροπές. 

Δηλώσεις συμμετοχής:
Όποιος θέλει να συμμετάσχει στην “Wild terrain 09” , θα πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο της δήλωσης συμμετοχής που επισυνάπτεται και να το υποβάλει στην γραμματεία της οργάνωσης fax :2510326989 ή στο e-mail : dimitriadis_teo@hotmail.com 
Λόγω του περιορισμένου αριθμού που θα γίνουν δεκτά θα πρέπει αυστηρά να ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα : 
. Έως την Δευτέρα 02/02 και ώρα 18:00 γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής. 
. Έως την Τρίτη 03/02 θα ενημερωθούν από την οργάνωση όσοι επιλέχθηκαν. 
. Έως την Πέμπτη 05/02 όσοι επιλέχθηκαν πρέπει να καταθέσουν το παράβολο συμμετοχής στην Τράπεζα και να στείλουν με Fax την απόδειξη στα γραφεία της Λέσχης για να επικυρώσουν την συμμετοχή τους. 

Κυκλοφορία:
Δεν θα υπάρχει ιδανικός χρόνος στις απλές διαδρομές. Η κίνηση των οχημάτων θα γίνετε σε κομβόι μέχρι την εκκίνηση της κάθε ειδικής διαδρομής. Η κάθε ειδική διαδρομή θα μπορεί να είναι από 20 έως 1000 μέτρα. 
Κάθε αυτοκίνητο θα εισέρχεται στην ειδική διαδρομή μετά το σήμα του χρονομέτρη της οργάνωσης . Το επόμενο αυτοκίνητο θα μπαίνει στην ίδια διαδρομή μόνο αφού έχει τερματίσει το προηγούμενο. Επιτρέπεται η χρήση οποιουδήποτε υλικού μεταφέρεται μέσα στο διαγωνιζόμενο αυτοκίνητο. Απαγορεύεται να λαμβάνονται εργαλεία και πάσης φύσεως υλικά από οποιονδήποτε δεν είναι μέλος του πληρώματος. 

Ο μέγιστος επιτρεπτός χρόνος σε κάθε ειδική διαδρομή θα είναι τα 30 λεπτά . 

Η οργάνωση έχει το δικαίωμα να αποφασίσει σε κάποιες ειδικές διαδρομές μεγαλύτερο ή μικρότερο μέγιστο επιτρεπτό χρόνο. 

Η ειδική διαδρομή θα σηματοδοτείτε με την πινακίδα του ΣΕΧ-ΑΦΕΤ , πινακίδα ΣΕΔ-Α’, πινακίδα ΣΕΔ-Β’ και πινακίδα ΣΕΧ-ΤΕΡΜ. 

Η οργάνωση έχει δικαίωμα να τοποθετήσει τα ΣΕΔ-Α’ και ΣΕΔ-Β’ όπου εκείνη κρίνει χωρίς να αιτιολογεί την πράξη της. 

Τα ΣΕΔ-Α’ και ΣΕΔ-Β’ διακρίνονται από πινακίδες με εμφανή το Α’ και το Β’΄. 

Θεωρείται ότι πέρασε ένα αυτοκίνητο από οποιοδήποτε ΣΕΧ ή ΣΕΔ ‘όταν περάσει και το τελευταίο μέρος του οχήματος (προφυλακτήρας). 

Σε κάθε περίπτωση υπεύθυνος για την επιβολή οποιασδήποτε ποινής είναι ο Αλυτάρχης του αγώνα. 

Κάθε ειδική διαδρομή έχει ένα μέγιστο επιτρεπτό χρόνο για την ολοκλήρωση της. Όταν ολοκληρωθεί αυτός ο χρόνος και ένα αυτοκίνητο δεν έχει τερματίσει, τότε θα πρέπει να εγκαταλείψει την προσπάθεια του και να αποχωρήσει από την ειδική, στην περίπτωση αυτή θα επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από τον κανονισμό ποινές ανάλογα με την θέση στην οποία βρίσκεται .(1800β+ ΣΕΔ=900β που δεν πέρασε). 

Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατόν να αποχωρήσει το αυτοκίνητο με δικές του δυνάμεις τότε θα δέχεται εξωτερική βοήθεια (1800 βαθμοί) 

Εάν ένα αυτοκίνητο έχει βλάβη από οποιαδήποτε αιτία και επιθυμεί να συνεχίσει για τις επόμενες ειδικές διαδρομές παίρνει τον βαθμό παράκαμψης για όσες ειδικές διαδρομές δεν παίρνει μέρος και μπορεί να συνεχίσει στην ειδική διαδρομή που εκείνη την στιγμή διεξάγεται , με την σειρά που μέχρι πρότινος είχε. 

Για κάθε σειρά που χάνει χρεώνεται με την ποινή της καθυστέρησης της εκκίνησης για κάθε φορά (1800 β.). 

Εξωτερική βοήθεια θεωρείται και η επαναφορά του αυτοκινήτου στην σωστή θέση είτε με μηχανική είτε με ανθρώπινη βοήθεια μετά από πλάγιασμα ή τουμπάρισμα, εκτός αν αυτό γίνει με ιδία μέσα , μέσα στην ειδική διαδρομή. 

Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο μπορεί να συνεχίσει τον αγώνα, ο χρόνος της βοήθειας εφόσον υπάρχει , μετράει στον χρόνο της ειδικής διαδρομής (δεν υπάρχει νεκρός χρόνος). 

Η ποινή 900β. για την κορδέλα-πασαλάκι ισχύει όταν το αυτοκίνητο βγάλει δύο ρόδες εκτός κορδέλας (κάθε φορά). 

Οποιαδήποτε παρέκκλιση της διαδρομής όπου αυτή οροθετείται (είτε με κορδέλα είτε με πασαλάκια είτε στην προφορική ενημέρωση από τον Αλυτάρχη) – (τρεις ή τέσσερεις ρόδες εκτός κορδέλας) επιφέρει ποινή 3600β κάθε φορά. 

Στον τερματισμό ο συνοδηγός θα πρέπει να βρίσκεται στην θέση του δεμένος με την ζώνη του, διαφορετικά θεωρείται ότι το αυτοκίνητο δεν τερμάτισε οπότε μετράει ο χρόνος συν τις προβλεπόμενες ποινές (300 βαθμοί-κράνος,300βαθμοί ζώνη). 


ΠΟΙΝΕΣ:
Χρόνος ειδικής διαδρομής απόλυτης χρονομέτρησης με ακρίβεια δευτερόλεπτου. 
Για κάθε δευτερόλεπτο που έκανε το όχημα ένα βαθμό. 
Παράκαμψη εμποδίου 7000 βαθμοί κάθε φορά. 
Εξωτερική βοήθεια 1800 βαθμοί κάθε φορά. 
Καθυστέρηση εκκίνησης πάνω από τρία λεπτά 1800 βαθμοί κάθε φορά. Κάθε έλλειψη ΣΕΧ ή ΣΕΔ 900 βαθμοί κάθε φορά. 
Πασαλάκι – κορδέλα 900 βαθμοί κάθε φορά. 
Παρέκκλιση διαδρομής 3600 βαθμοί κάθε φορά. 
Μη χρήση ζώνης-κράνους 300 βαθμοί κάθε φορά. 
Μη χρήση κουβέρτας-πατάκι(εργάτη) 300 βαθμοί κάθε φορά. 
Μη χρήση ιμάντα σε δέντρο 300 βαθμοί κάθε φορά. 

Όλες οι ποινές προστίθενται και δεν αναιρεί καμία την άλλη 
Η νικήτρια ομάδα θα είναι αυτή που θα συγκεντρώσει τους λιγότερους βαθμούς ποινής συνολικά και για τις δύο μέρες. 

Παράβολο συμμετοχής:
Το δικαίωμα συμμετοχής είναι 180 euro και περιλαμβάνει σάντουιτς ,νεράκια αναμνηστικά για όλους τους αγωνιζόμενους. Για τους μη κατόχους ετήσιας αγωνιστικής άδειας θα εκδίδονται ημερήσιες από την γραμματεία, την ημέρα της διεξαγωγής. Αγωνιστική άδεια πρέπει να έχουν και τα δύο μέλη του πληρώματος. 

Σειρά εκκίνησης:
Ο οργανωτής καθορίζει την σειρά εκκίνησης . Σε κάθε περίπτωση αυτή θα είναι διαφορετική σε κάθε ειδική δοκιμασία. 

Διαφήμιση:
Στα οχήματα που θα συμμετέχουν είναι υποχρεωτική η τοποθέτηση διαφημιστικών αυτοκόλλητων των χορηγών της οργάνωσης στα σημεία που θα υποδείξει ο οργανωτής. 

Τόπος συγκέντρωσης:
Το σημείο συγκέντρωσης θα αναφέρεται στον ειδικό κανονισμό. 
Ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος θα γίνει στο σημείο που θα ορίζει ο ειδικός κανονισμός. 

Έγγραφα:
Από την οργάνωση θα δοθούν για κάθε αυτοκίνητο , 2 αυτοκόλλητοι αριθμοί συμμετοχής για τις πόρτες 1 αυτοκόλλητο που θα τοποθετείται στο κάτω μέρος του μπροστινού παρμπρίζ καθώς και αυτοκόλλητα των χορηγών τα οποία είναι υποχρεωτικό να υπάρχουν σε όλα τα διαγωνιζόμενα αυτοκίνητα. 
Στην εκκίνηση της κάθε ημέρας θα παραδίδεται στο κάθε αυτοκίνητο η καρτέλα ποινών του η οποία θα παραδίδεται στον αρμόδιο κριτή πριν την έναρξη κάθε δοκιμασίας . 


Αποτελέσματα:
Θα ανακοινώνονται ξεχωριστά στο τέλος κάθε ημέρας , ανά δοκιμασία και συνολικά. 
Τα τελικά αποτελέσματα θα εκδοθούν την Κυριακή το απόγευμα και θα περιλαμβάνουν το σύνολο των ποινών από τις δύο μέρες όπου και θα προκύψουν οι νικητές. 

Απονομές:
Μισή ώρα μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων σε χώρο που θα ορίζει ο ειδικός κανονισμός . 
Κύπελα θα δοθούν στους τρεις πρώτους και σε όλους τους συμμετέχοντες αναμνηστικά.

WILD TERRAIN 2009

ΕΙΔΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ


Στοιχεία αγώνα:

Το CLUB 4X4 KAVALA διοργανώνει την πρώτη παιδιά η οποία μετρά στο πανελλήνιο έπαθλο με την ονομασία “Wild terrain 09” , To Σαββατοκύριακο 14/15 Φεβρουαρίου 2009 στην περιοχή της Καβάλας . 

Οργανωτική επιτροπή:

Πρόεδρος :Δημητριάδης Θεόδωρος 
Αγωνοδίκης :Αποστολίδης Αλέκος 
Αλυτάρχης :Μήλας Παναγιώτης 
Τεχν. Έφορος :Αποστολίδης Αλέκος 
Γραμματέας :Καλαιντζίδης Φίλιππος 
Ιατρός αγώνα :Καντάς Μάριος 

Δηλώσεις συμμετοχής:
Όποιος θέλει να συμμετάσχει στην “Wild terrain 09” , θα πρέπει να συμπληρώσει το έντυπο της δήλωσης συμμετοχής που επισυνάπτεται και να το υποβάλει στην γραμματεία της οργάνωσης fax :2510-326989 ή στο e-mail : dimitriadis_teo@hotmail.com 
Λόγω του περιορισμένου αριθμού που θα γίνουν δεκτά θα πρέπει αυστηρά να ακολουθήσει το παρακάτω πρόγραμμα : 
. Έως την Δευτέρα 02-02 και ώρα 18:00 γίνονται δεκτές οι δηλώσεις συμμετοχής. 
. Έως την Τρίτη 03-02 θα ενημερωθούν από την οργάνωση όσοι επιλέχθηκαν. 
. Έως την Πέμπτη 05-02 όσοι επιλέχθηκαν πρέπει να καταθέσουν το παράβολο συμμετοχής στην Τράπεζα και στείλουν με Fax την απόδειξη στα γραφεία της Λέσχης για να επικυρώσουν την συμμετοχή τους. 

Σειρά εκκίνησης:
Η σειρά εκκίνησης για την πρώτη ειδική διαδρομή θα προκύψει με κλήρωση, για τις επόμενες ειδικές διαδρομές θα ισχύσει η εναλλάξ εκκίνηση ανά ομάδα αγωνιζομένων. 

Μέγιστοι χρόνοι ειδικών:
Για την Νο ένα (1- ρέμα (α)) ) 20΄ λεπτά, για την Νο δύο (2- ρέμα (β)) 20’ λεπτά , για την Νο τρία (3- Κορυφές (α)))20΄λεπτά , για την Νο (4-Κορυφές (β))20΄λεπτά , για την Νο πέντε(5-Κορυφες (γ)) 20΄λεπτά ,για την Νο έξι (6-κορυφες (δ))20΄λεπτά , για την Νο επτά (7-βραχια )30΄λεπτά, Νο οκτώ (8-πευκα)30 λεπτά. Όλοι οι χρόνοι καθορίζουν μόνο την διάρκεια και όχι την βαθμολογία το ποινολόγιο σε κάθε περίπτωση παραμένει το ίδιο. 

Τόπος συγκέντρωσης:
Οι αγωνιζόμενοι θα πρέπει να βρίσκονται την Παρασκευή 13/02/2009 και μέχρι ώρα 16:00 στο parking του ξενοδοχείου Γιάννης στη Λυδία που θα μας φιλοξενήσει για το τριήμερο του αγώνα. 

Διοικητικός και τεχνικός έλεγχος:
Στο parking του ξενοδοχείου Γιάννης στη Λυδία από τις 16:00 έως 20:30 της Παρασκευής 13/02/2009. 


Απονομές:
Μισή ώρα μετά την έκδοση των τελικών αποτελεσμάτων στον χώρο του ξενοδοχείου Γιάννης στη Λυδία .

Δε χρειάζεται να προσθέσω οτι και η Λέσχη Τετρακίνησης Θάσου, θα είναι εκεί...

Comments (0)

There are no comments.

You must first login to post comments.

Random image

view_3.jpg

Polls

What's your favorite?

Results

Who's online

We have 8 guests online