Bodylift σε Jimny

Όλα άρχισαν όταν αντικατέστησα το L200 με το Jimny που εχω σήμερα. Οδηγωντας το νέο μου jimny ένοιωθα κάπως «περίεργα» συγκριτικά πάντα με το εμφανώς πιο ογκώδες L200 με 31/9,5/15 ελαστικά, με αναρτήσεις nitro της Procomp και σουστόφυλλα Old Man Emu. Φυσικά δεν έλειπαν και τα σχόλια-ερωτήσεις των μελών της λέσχης και των λοιπών φίλων όπως, “που πας με τον κουβά;”, “πόσο το ενοικιάζεις το τουριστικό;” και διάφορα άλλα που δεν θέλω να θυμηθώ τώρα. Έτσι άρχισα σιγά σιγά να ψάχνω τρόπους για να το ψηλώσω, τρόπους όπως, αναρτήσεις, ελαστικά και body lift. Για το body lift κατέληξα στην λύση που μου πρότεινε ο Φίλιππος, μέλος του club 4x4 Καβάλας και για να το πραγματοποιήσουμε φτίαξαμε και χρησιμοποιήσαμε τα παρακάτω:

Α) 6 τάκους απο τεφλόν στις διαστάσεις που φαίνονται στο Σχδ. 1

Jimny bodylift

Σχδ. 1

Jimny bodylift

Φωτ. 1

Β) 2 τάκους απο τεφλόν στις διαστάσεις που φαίνονται στο Σχδ. 2
Jimny bodylift

Σχδ. 2

Jimny bodylift

Φωτ. 2

Γ) 4 βίδες στις διαστάσεις που φαίνονται στο Σχδ. 3
Jimny bodylift

Σχδ. 3

Jimny bodyliftΦωτ. 3

Δ) 2 βίδες στις διαστάσεις που φαίνονται στο Σχδ. 4

Jimny bodylift

Σχδ. 4

Jimny bodylift

Φωτ. 4

Ε) 2 βίδες στις διαστάσεις που φαίνονται στο Σχδ. 5
Jimny bodylift

Σχδ. 5

Jimny bodylift

Φωτ. 5

ΣΤ) 2 κυλίνδρους από αλουμίνιο στις διαστάσεις του Σχδ.6

Jimny bodylift

Σχδ. 6

Jimny bodylift

Φωτ. 6

[Πατήστε "Επόμενο" για την συνέχεια]



< Προηγούμενα Επόμενα >

Σύνδεση Χρήστη





Δεν έχετε λογαριασμό ακόμα; Δημιουργία λογαριασμού

Στατιστικά

Επισκέπτες: 1639318

Τυχαία εικόνα

view_1.jpg

Δημοσκοπήσεις

Ποιό όχημα προτιμάτε;

Αποτελέσματα

Online χρήστες

Έχουμε 8 επισκέπτες σε σύνδεση